Moja nowa książka "W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko" już w sprzedaży!

7 kwietnia w warszawskim klubie LOFT44 odbyła się oficjalna premiera mojej szóstej książki pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”. To druga, po "Ona w jego oczach. Znani mężczyźni o kobietach" tak bardzo bliska mi książka. Dlaczego? Bo jest naprawdę moja. Pozostałe 4 książki to projekty, których byłam "tylko" pomysłodawcą i wydawcą.






Zapewne wielu z Was zastanawia się, kim jest dziewczyna, która wymyśliła sobie, że napisze książkę, którą właśnie trzymacie w ręku. Lub być może za chwilę będziecie.

Otóż to szalona, zwariowana, pełna pomysłów kobieta, która pewnego razu, jeszcze na studiach stwierdziła, że chce być niezależna. Że chce zdobywać świat, podróżować, poznawać wyjątkowe osoby. Realizować swoje pasje i spełniać nawet najbardziej trudne do zrealizowania marzenia.

Pochodzę z pięknego Sanoka, malowniczej miejscowości na Podkarpaciu nazywanej Bramą Bieszczad. Jestem miłośniczką gór i… Polskiego morza. Kocham lasy, przyrodę i zwierzęta. Bez pamięci jestem zakochana w swojej suczce Soni.

12 lat trenowałam koszykówkę, która była całym moim życiem. Nie miałam czasu nawet na związki z facetami. Moją jedyną miłością – był kosz. Całe dnie spędzałam na boisku z kolegami, ucząc się tzw. męskiej gry, by później rok w rok zdobywać tytuł najlepszej zawodniczki meczu. Jak się uczyć… To od najlepszych! I silniejszych. Od zawsze lubiłam rywalizację. Kochałam wysiłek i wyrzeczenia związany z drogą na szczyt. I tak zostało mi do dziś.



Jestem osobą, która wytrwale dąży do wyznaczonego celu, nie zraża się porażkami. Która, jak każda z was, ma gorsze dni, doły i fochy. Która, jak trzeba, to potrafi huknąć. Która mocno wierzy w ludzi, ale też się na nich niejednokrotnie zawodzi. Uwielbiam spotkania z kobietami. Kocham kobiety. Wierzę w ich solidarność. Lubię je inspirować i motywować. Wiem, że trafiam do nich z przekazem, bo… Jestem sobą. Zawsze i wszędzie. Mam przez to wielu wrogów, ale… Też wielu przyjaciół.

Wierzę, że swój wizerunek należy budować na sile prawdy. Na byciu autentycznym. Nie wstydzę się mówić o swoich porażkach, popełnianych błędach. Przecież nikt nie jest idealny.

Mam za sobą wiele nieudanych związków z facetami, mam za sobą kilka nieudanych biznesów, ale… Najważniejsze, że jestem dziś najszczęśliwszą kobietą na świecie! Znalazłam klucz do sukcesu. Znalazłam odpowiedzi na pytania, jak budować relacje i co jest najważniejsze w związkach. Wiem, jak budować markę, jak rozwijać swoją firmę, by przynosiła korzyści, nie tylko finansowe.



Przeczytajcie zapis moich przemyśleń z ostatnich czterech miesięcy mojego życia. Być może znajdziecie w nich wskazówki do tego, jak ulepszyć swoje. Pamiętajcie, że kto nie ma odwagi starać się o swoje szczęście, tym samym udowadnia, że tego szczęścia nie jest wart. Sięgajcie po niemożliwe! Jak ja!

Wiele Pań zastanawia się nad tym, czym dla współczesnej kobiety jest poczucie spełnienia? Dla wielu z nas to błyskotliwa kariera i odniesienie sukcesu na polu zawodowym. Inne panie wskażą raczej na udany związek i szczęśliwe życie rodzinne. Spróbujmy jednak połączyć obie te sfery.

Czy w dzisiejszym, zabieganym świecie osiągnięcie harmonii jest w ogóle możliwe? Moja najnowsza książka "W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko" dowodzi, że tak! Kluczem do osiągnięcia tego stanu jest jednak szeroko pojmowana niezależność.

Dlaczego właśnie ta cecha? Dzięki niej bez wahania głosimy swoje poglądy, realizujemy zamierzone cele, stawiamy czoło nowym wyzwaniom, budujemy silny i trwały związek, który przetrwa niejedną burzę. Niezależność daje zatem siłę, która pozwala realizować się na wielu polach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.



Znakomitym przykładem ilustrującym tę tezę są rozmowy z nieprzeciętnymi kobietami, które zaprosiłam do współpracy przy Imperium Kobiet, a które zaprezentowałam raz jeszcze na łamach niniejszej książki (wśród nich m.in. Beata Tyszkiewicz, Ania Wyszkoni czy Monika Zamachowska). Ich zwierzenia i przemyślenia są niczym drogowskaz w dzisiejszym świecie pełnym chaosu informacyjnego.

Nie mniej ważną częścią mojej kolejnej książki są porady i opinie ekspertów: coachów, trenerów biznesu, psychologów. Wśród nich takie nazwiska jak Konrad Gaca, Alex Barszczewski, Ania Urbańska, Kasia Malinowska czy Piotr Cieszewski. Duża różnorodność poruszanych tematów sprawia, że „W realu i w sieci” to najbardziej wszechstronna sesja coachingowa, jaką bez wielkich nakładów finansowych może sobie zafundować każda z nas.

Ogromnym źródłem wiedzy będzie dla Was także ta część książki, która pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące światem mediów i biznesu oraz wskazuje na cechy, które prowadzą do wzmocnienia poczucia własnej wartości i zwiększenia niezależności na wielu polach.



Książka „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko" to imponująca dawka inspiracji i wskazówek, dzięki którym biznesowy wizerunek każdej z nas może być bardziej przekonujący, a życie osobiste - bardziej satysfakcjonujące.
 

– Książka kierowana jest głównie do kobiet, ale może być także cennym źródłem informacji dla panów. Pisana w niezwykle osobisty sposób, w formie dziennika – stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat tego, jak budować relacje z mediami, jak budować związki i jak znosić… hejt. Ilona Adamska cytuje słynnych mówców motywacyjnych, reklamuje i promuje swoje ulubione pozycje książkowe. Polecam i zachęcam do lektury – mówi moja znajoma Anna Gardyniak, redaktorka książki. 


 O tym, w jaki sposób wykorzystasz wiedzę zawartą w książce, decydujesz Ty, droga Czytelniczko. 

Zatem .... owocnej lektury.





fot. Dorota Czoch

Komentarze

Prześlij komentarz