PROMOCJA KSIĄŻKI "ONA W JEGO OCZACH. ZNANI MĘŻCZYŹNI O KOBIETACH" W SOPOCIE!!



Wiem, że to stary temat. Może nie stary, bo...  w moich wspomnieniach wciąż żywy, ale miał miejsce - w październiku 2013 roku. Dlaczego zatem dzisiaj postanowiłam powrócić do niego?

Napisał dzisiaj do mnie redaktor naczelny serwisu BIZNESNAFALI. PL  z zapytaniem o to, czy przyjechałabym raz jeszcze do Sopotu na promocję mojej książki i premierę mojego nowego magazynu, którego tytułu jeszcze nie mogę zdradzić, a który wpisuje się idealnie w target portalu BIZNESNAFALI.PL

Pismo bowiem dotyczyć będzie biznesu, prawa, ekonomii, inwestycji, ale również tzw. życia w luksusie.
Odpowiedziałam, że tak. Że bardzo chętnie, bo wciąż pamiętam cudowne przyjęcie mojej osoby w Miejskiej Bibliotece w Sopocie.



A zatem w kwietniu pojawię się znowu w Trójmieście z moją książką i nowym magazynem. Już dziś serdecznie zapraszam!!!



ZANIM JEDNAK UDERZĘ DO SOPOTU, ZAPRASZAM 7 MARCA NA WIECZÓR AUTORSKI DO KAZIMIERZA DOLNEGO I 27 MARCA DO JAWORZNA. 




 
Poniżej kilka zdjęć z fantastycznego spotkania w Sopocie. Te kobiety - były cudowne!!! Dały mi takiego powera i wiarę w to, że to, co robię ma sens. Że warto spełniać marzenia! Nigdy nie zapomnę wizyty w Bibliotece Sopockiej. W KOBIETACH SIŁA!!!



Komentarze

  1. Wspaniale :) (Juruś)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za miłe słowa,spotkanie było super, bo Ty byłaś jego ozdobą....pozdrawiam Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz