WIECZÓR AUTORSKI W ŁODZI




Niedziela. Spokojny wieczór w Sanoku sprawił, że zaczęłam wspominać... Wspominać wszystkie wieczory związane z promocją mojej książki "ONA W JEGO OCZACH. ZNANI MĘŻCZYŹNI O KOBIETACH".



Na myśl przyszło mi niesamowite spotkanie z Czytelnikami, którego odbyło się 28.03.2013 roku w Akademickim Ośrodku Inicjatyw Artystycznych w Łodzi. 



Spotkanie zorganizowała moja dobra znajoma, dyrektor AOIA - Monika Kamieńska.



Na spotkanie zaprosiłam bohatera mojej książki, znanego sportowca - Artura Partykę.

Artur powiedział w mojej książce:
 

- Lubię kobiety z charakterem, pewne siebie, znające własną wartość. Kobieta musi mieć wewnętrzny spokój, ale musi być równocześnie pełna energii. Musi być wrażliwa. Cenię kobiety wtedy, gdy są przy mnie, kiedy jest najtrudniej. Gdy są problemy, a ona twardo przy mnie trwa. Wspiera. Jest partnerem.


Kobiety powinny pamiętać, by pielęgnować w sobie te cechy, które sprawiają, że są niepowtarzalne: piękno, wrażliwość i empatię.  



Pięknie dziękuję za miłe spotkanie. 

Już 23.03.2014 przybywam do Łodzi z wykładem na II ŁÓDZKIM KONGRESIE KOBIET. 

Komentarze