XIII EDYCJA "SZPILEK Z KLASĄ" W MILLENNIUM PLAZA


28.06.2014. XIII edycja "Szpilek z klasą". Wyjątkowe spotkanie z ciekawymi kobietami, pełne inspirujących rozmów i pogadanek. 
Na 26 piętrze MILLENNIUM PLAZA  miałam zaszczyt być gościem panelu dyskusyjnego i poprowadzić wykład pt. "Pasja rodzi profesjonalizm". 

Opowiadałam o swoim życiu, swoich magazynach a więc o tym, jak moja pasja i miłość do dziennikarstwa i kreowania nowych rzeczy, stały się moją pracą i sposobem na biznes.


Jadąc na wykład bałam się, że nikt nie przyjdzie. Okazało się, że obawy były niepotrzebne. Wszystkie krzesła (na sam koniec) były zajęte.


Dziękuję za wszelkie miłe słowa po wykładzie, kiedy już na luzie mogłyśmy sobie porozmawiać i wymienić się swoimi doświadczeniami i kontaktami. Takie spotkania z tak fantastycznymi kobietami dodają mi niezwykle dużo energii i chęci do dalszej pracy. Utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto spełniać swoje marzenia i podążać za głosem serca.


Bez względu na wszystko!

Komentarze