Festiwal Filmów o Papieżu w Krynicy

Za nami uroczyste otwarcie Pierwszego Festiwalu Filmów o Janie Pawle II, którego organizatorem jest firma Music Media Press oraz Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. 


Sala wypełniona po brzegi, widownia tańcząca w rytm największych hitów Izabeli Trojanowskiej, łzy wzruszenia w trakcie emisji premierowego filmu pt. "Święty Uśmiechnięty" - tak w skrócie można opisać pierwszy dzień Festiwalu, który poprowadziłam wraz z redaktorem muzycznym MTV24.TV. 

Izabela Trojanowska świętowała w Krynicy 35 - lecie swojego istnienia na rynku muzycznym. Jej występ w pięknym Domu Zdrojowym nie był przypadkiem, artystka bowiem miała ten zaszczyt i przyjemność, że wystąpiła przed Papieżem Janem Pawłem II, otrzymała od niego dyplom i słowa uznania. 

 - Przegląd Filmów Jana Pawła II jest mi bardzo bliski, jestem bowiem bardzo głęboko wierzącą katoliczką i zawsze taka sytuacja jest dla mnie wyjątkowa. Jestem szczęśliwa, że mogłam zaistnieć i wystąpić na tym festiwalu. Reakcja publiczności była dla mnie największa zapłatą - zwłaszcza Pan z wiwatującą kurtką pod sceną czy 90 letnia Pani tańcząca roll and rolla w "Podaj cegłę". - opowiadała po koncernie Izabela Trojanowska.



Dla mnie ten Festiwal i możliwość poprowadzenia go były niezapomnianym przeżyciem. Osoba Jana Pawła II jest mi niezwykle bliska, ponieważ studiowałam na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie, gdzie duch i kult Karola Wojtyły jest szczególnie widoczny i odczuwalny. Pewna historia z mojego życia, związana ze śmiercią naszego Papieża sprawiła, że dostałam staż w stacji TVN24 (w której na dzień przed śmiercią Ojca Świętego opowiadałam o filozofii Wojtyły). Dzięki temu moje życie zawodowe potoczyło się w tą a w nie w inną stronę. Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję. Fantastyczna inicjatywa. 



Partnerzy wydarzenia: Music Media Press, Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., MOTOR DRESZER SPORT, Polskie Koleje Linowe, Restauracja "Cichy Kącik", TVP, Imperium Kobiet, MTV24. TV, O.W. Mimoza w Muszynie. 

Źródło: mtv24.tv 


Komentarze