Kasia Sujka i jej make -up na galę urodzinową portalu Lukebook.pl

Kasię poznałam dzięki Omenie Mensah. Malowała ją do naszej sesji w Imperium Kobiet. Kiedy moja "stała" wizażystka - Aga Rudzińska - nie mogła mnie pomalować na ważne wyjście - zadzwoniłam do Kasi i zapytałam, czy poza gwiazdami polskiego show-biznesu maluje także "zwykłe" osoby. Zaśmiała się i od razu przyjechała. Dziś pracujemy ze sobą ponad rok. Często dba o mój wizerunek na ważne wyjścia. Jak mówi o sobie: "Odważna, punktualna, uśmiechnięta". I to prawda! Taka właśnie jest.



Kilka dni temu zadbała o mój makijaż na galę urodzinową portalu LUKEBOOK.pl










Jak Wam się podoba?




Komentarze

  1. Na wszystkich galach wyglądasz olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż - wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Kasia naprawdę ma talent! :) Ślicznie wyglądałaś Ilo! :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz