W kreacji Anny Cichosz na gali Diamentów Kobiecego Biznesu 2017

21 czerwca w warszawskim centrum biznesowym ADGAR PLAZA odbyła się 2. edycja prestiżowego plebiscytu DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU 2017, której organizatorem jest magazyn LAW BUSINESS QUALITY. 



Na imprezie, która zgromadziła ponad 160 osób rozdano prestiżowe statuetki przedsiębiorczym kobietom oraz osobistościom świata show-biznesu, które wspierają akcje charytatywne i społeczne. Na moje zaproszenie pojawiło się także sporo gwiazd zaprzyjaźnionych z wydawnictwem I.D.MEDIA. Wypatrzyliśmy m.in.Olgę Borys, Sylwię Juszczak, Marię Niklińską, Magdalenę Waligórską, Ewę Kuklińską, Anię Powierzę, Jarka Jakimowicza oraz Ryszarda Rembiszewskiego



Tego dnia postawiłam na mój ulubiony (po czerni) kolor - niebieski / chabrowy. O moją kreację zadbała fantastyczna projektantka Anna Cichosz, której butik mieści się w galerii handlowej Pl. Unii City Shopping przy Puławskiej 2 w Warszawie. 



Anna Cichosz na co dzień tworzy indywidualne projekty dla polskich gwiazd i kobiet biznesu. To kompozycje, w których łączy przemyślany krój z nutą szalonych pomysłów.

Za stylizację odpowiedzialna była moja ukochana stylistka Ewa Nierzwicka. O makijaż zadbała niezawodna Agnieszka Rudzińska



Zapraszam na stronę projektantki www.annacichosz.pl oraz na FB https://www.facebook.com/AnnaCichoszFashionDesigner/

 Makijaż by Agnieszka Rudzińska




fot. Paweł Wodzyński, Witold Szczekowski

Komentarze