Mój look na gali LWICE BIZNESU 2017

W piątkowy wieczór (20 października) w hotelu Mercure Warszawa Grand odbył się finał 3. edycji plebiscytu LWICE BIZNESU 2017 organizowanego przez magazyn LAW BUSINESS QUALITY. Na imprezie, która zgromadziła ponad 160 osób pojawiło się sporo gwiazd, m.in. Joanna Brodzik, Sonia Bohosiewicz, Agnieszka Kaczorowska, Edyta Jungowska, Maria Niklińska, Macademian Girl. 


Tego dnia postawiłam na odważną kreację projektantki Anny Cichosz w której stylu i kolekcjach jestem zakochana od dawna. Ania uszyła suknię specjalnie dla mnie. Co mnie bardzo cieszy, bo dzięki temu mogłam czuć się wyjątkowo.  



Z Anią współpracujemy od roku. Lubię jej niezwykle seksowne, zmysłowe i kobiece fasony. Wiem, że kreacja budzi wiele emocji, jest szeroko komentowana przez niektóre stylistki i ... aktorki. Ale przecież o to chodzi. Nie wszyscy muszą nas kochać i nie wszystkim musimy się podobać. Fakt, że budzimy różne emocji tylko dodaje całej sytuacji pikanterii.



Dopełnieniem mojej stylizacji były obłędne szpilki z najnowszej kolekcji marki KAZAR oraz biżuteria. Prawdziwe brylanty i szafiry o łącznej wartości prawie 90.000 zł. 



Dziękuję w tym miejscu Lenie Szyburskiej za zaufanie i wypożyczenie przepięknej biżuterii wysadzanej diamentami. Możecie je dostać w butiku BRYLANTOWE HISTORIE przy ul. Mokotowskiej 8 w Warszawie. POLECAM :)



Warto zajrzeć: 

https://www.facebook.com/BrylantoweHistorie/

https://www.facebook.com/AnnaCichoszFashionDesigner/ 

fot. Paweł Wodzyński 

Komentarze