Gładkie ciało to absolutny must have!

Walka z niechcianymi włoskami to problem każdej z nas - bez względu na wiek. Dla wielu kobiet problemem może jednak być wybór odpowiedniej metody. Dziewczyny, które używały zwykłych maszynek do golenia, dobrze wiedzą, jak zawodna jest to metoda: odrastające włoski stają się przecież mocniejsze, a najdalej drugiego dnia trzeba powtórzyć czynność. 





Dostępne w drogeriach kremy do depilacji, nie gwarantują pożądanego efektu, a popularne depilatory bardzo często powodują wrastanie się włosków, co jest wyjątkowo uciążliwe. Z kolei depilacja woskiem czy pastą cukrową jest niestety bolesna, zwłaszcza, gdy wykonujemy ją w bardziej ukrwionych i wrażliwych partiach ciała… Jaką zatem wybrać metodę, by móc cieszyć się gładką skórą na długo?

Skutecznym, a przede wszystkim, bezpiecznym sposobem jest laser diodowy do epilacji - LINSCAN, który odkryłam w listopadzie, korzystając z zabiegów wyszczuplających w warszawskiej Klinice Urody Feniks. Depilacja przy jego użyciu to wielki hit kosmetologii ostatnich lat: jest wyjątkowo skuteczny, stosunkowo łagodny i bezbolesny, dzięki czemu dbanie o urodę przestanie kojarzyć się Wam z katuszami! Jest tylko jedno zastrzeżenie: zabieg powinien być wykonany w profesjonalnej placówce, przez doświadczony personel. Ja polecam z całego serca Klinikę Urody FENIKS, z którą mam zaszczyt współpracować od ponad 5 lat. 




LINSCAN to jedyny na świecie laser diodowy oferujący niezwykle szybkie zabiegi usuwania niepożądanego owłosienia z takich obszarów jak pachy, bikini, broda, itp. Zabieg jest najbardziej efektywny u osób z jasną karnacją i ciemnymi włosami.

Przyznam Wam w sekrecie, że pierwsze zabiegi były kompletnie bezbolesne. Trzeci - w okolicach bikini już troszkę bolał, ale .. stwierdziłam, że warto pocierpieć, żeby szybciej móc cieszyć się piękną i gładką skórą. Można bowiem chodzić na zabieg 10 razy, nie chcąc czuć żadnego bólu (pracując na najniższych parametrach), a można iść 4 razy, minimalnie "pocierpieć" i na tym zakończyć serię zabiegów.  Wybór należy do Was! :)

Na zabiegi chodzę regularnie co miesiąc. Jestem już po trzecim zabiegu i efekty są zadziwiające. Najlepsze zauważyłam pod pachami! Już po drugim zabiegu przestały odrastać mi włoski.

Zapomnijcie wreszcie o dyskomforcie i krótkotrwałych efektach depilacji. Laser LINSCAN pozwoli Wam bez zbędnego bólu cieszyć się zjawiskowo gładką skórą przez długi czas!

Warto zadbać o siebie zimą, by wiosną i latem móc cieszyć się pięknym ciałem.

Na sam koniec dodam tylko, że dla mnie piękno to harmonia pomiędzy naszym wyglądem zewnętrznym a naszym wnętrzem. Piękno to nie tylko piękna twarz, to także piękny umysł i serce. Piękno kobiety powinno przejawiać się w jej oczach. One są zwierciadłem naszej duszy. 



Ralph Waldo Emerson powiedział kiedyś: „Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie”. 


Po więcej informacji o Klinice Urody Feniks zapraszam na: http://spafeniks.pl

Komentarze